Rough day

Tja Tja!

Jag hoppas att alla mår bra idag! Jag själv mår jättebra, men jag är grymt trött. Jag vaknade vid sex på morgonen för att dra mig till jobbet och det är därför jag är trött vid denna tidpunkt. Jag har även haft en tuff dag, gjort en massa saker.

Dagen började
som sagt på jobbet och idag fick jag jobba in en timme för att istället imorgon få sluta en timme tidigare. Efter jobbet mötte jag min pappa inne i stan och vi begav oss mot Gamla Stan där vi skulle hämta upp ett smycke till min kusin som idag hade studentmottagning hemma hos sig. När vi var klara i Gamla Stan drog vi oss hemmåt, dock så gick jag till Roxana för att se henne innan hon skulle till balen och jag har inte sett en snyggare tjej! Joel ska vara lycklig som har henne!! Hon såg helt seriöst ut som en brunhårig liten barbie, haha! =)
Senare stack jag hem för att byta om, sedan åkte vi iväg för att hämta mina kusiner i S-tälje för att sedan bege oss mot studentmottagning. Det var sjukt kul därborta och med en massa god mat. Fyfan vad jag åt! Det var ju inte så bra med tanke på att jag istället vill bygga muskler. Nu har jag varit hemma i drygt en timme och det känns som att jag ska slockna!

Imorgon ska
jag ju upp för att jobba igen, kul! Sedan ska jag på studentutspring och ännu en studentmottagning. Efter det blir det en studentskiva! Fattar ni vilken dag alltså!? Haha, helt jävla upptagen imorgon också! Jobbigt men samtidigt kul! Jag börjar bli en Blondinbella och börjar ha "Blondinbella-dagar". Haha :)

Bilder från
idag kommer upp imorgon antagligen, men istället får ni lyssna på en låt som jag tycker är grymt bra! Den var med i Eurovision Song Contest i år och kommer från Island. Självklart pratar jag om Yohanna - "Is it true?"

Lyssna och njut!

Kommentarer
Postat av: Roxana

OMG VA SÖT DU SKREV :'O <3<3<3

2009-06-05 @ 16:23:34
Postat av: Anonym

svar: Va? Är du seriös? haha.. Varför ser man alltid så rolig ut på de passfoton? ;)



/Andreas stil

2009-06-18 @ 22:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0