Sunshine

Tjena!

Nu snart ska jag dra för att jobba. Jag jobbar kväll hela denna vecka, och det är så skönt att inte behöva jobba på fredag (läs: midsommar!)! Jag har idag varit ute och sprungit två varv runt möllespåret som jag har här utanför mig. Det var otroligt skönt. Ni vet, känslan som kommer efter att man gjort något bra! Sedan gick jag in och duscha och nu sitter jag här och skriver.

Jag vet att mina inlägg är så tråkiga, men jag lovar att det kommer komma roligare inlägg. Jag vill ju uppdatera så att Aseel kan få en titt i min vardag.

Jag kollar ut och solen skiner. Jag börjar räkna dagarna som jag inte sett solen och efter ett tag så slutar jag att räkna för att jag kommer på att det var ett bra tag sedan man såg solen *ironi*! Jag kommer faktiskt inte på mer att säga förutom att ni ska ha en bra dag i solen!

Goodbyee!

Träningsdagbok – V. 25

Måndag: Ut och gå i ca. 20 min. Jobb därefter!  Check!
Tisdag: Jogga möllespåret 2 ggr. Ca. 4.4 km. Köra 100 x 3 sit ups. Check!
Onsdag: Simma 50 längder. Köra 100 x 3 sit ups.
Torsdag: Jogga möllespåret 2 ggr. Ca. 4.4 km. Köra 100 x 3 sit ups.
Fredag: Simma 50 längder och gymma! Köra 100 x 3 sit ups.
Lördag: Jogga möllespåret 2 ggr. Ca. 4.4 km. Köra 100 x 3 sit ups.
Söndag: Vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0