Thank god it's friday

Tja allihoppa!

Jag hoppas att alla mår bra och njuter fullt av det härliga vädret! Jag hann faktiskt njuta av vädret idag. Jag slutade jobbet vid halv fyra och då hoppade jag direkt ut i solen för att få lite färg och värme på mig.

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag jobbade ett tag och det var så skönt när en arbetskollega till mig kom fram och sa att vi fick gå en timme tidigare idag för att vi hade arbetat så bra i veckan. Just då kände jag en stor lättnad. Jag lovar er att man inte vill jobba en fredag när det är så varmt och så soligt ute!

Efter jobbet åkte jag hem för att byta kläder. Sen skulle vi hela familjen på familjebio och se "Transformers", men såklart så bangade min mamma efter att hon sett trailern, haha! När morsan bangade ur så bangade även farsan ur. Snacka om grupptryck! Ahaha! Jaja, det var nog bäst för de att inte komma. När jag satt där i biostolen så ångrade jag mig inte för att gå och kolla på filmen, men jag trodde seriöst att den skulle vara snäppet bättre. Jag blev även en aning förvirrad ibland. Man måste nog ha sett ettan för att se tvåan. Det är så filmen är uppbyggd. Min brossa kunde ju alla namn på alla olika autobot och de andra robotarna, men jag kunde ju inte ett skit ska jag tala om för er!

Nu är jag hemma igen och jag känner mig helt slut. Jag vill egentligen bara ner i sängen för att lägga mig, men jag ska nog ta och läsa lite eller så ska jag väl ner för att mysa med mina föräldrar och min bror i soffan!

Juste, Isabella Löwengrip, har en tävling just nu på hennes blogg om att vinna en biljett till galapremiären av Harry Potter och Halvblodsprinsen. Gissa vem som har deltagit? JAG såklart! Jag kunde ju inte åka till London, så jag håller verkligen tummarna att jag vinner en biljett!!

Nu ska jag gå och mysa! Ha det bäst!


Jag och min UNDERBARA mor!

Kommentarer
Postat av: Aseel

Jag också!!!!!HAHAHA HOPPAS VI VINNER!

2009-06-27 @ 02:05:38
URL: http://essofhearts.webblogg.se/
Postat av: Roxana

omg , du ser lång uut :D AHHA <3

2009-06-28 @ 00:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0