There is always gonna be another mountain

Ni ser, det är en ny kategori här. Nämligen musik. Jag gillar musik och jag vill att ni ska få en inblick i vad för sorts musik jag gillar.
_____________________________________________________________________

Denna låt
är utan tvekan en av mina favoriter just nu. Den spelas nästan all the time på radion och texten är väldigt bra. Det är Miley Cyrus som sjunger och hon är en av mina favoriter inom kändisvärlden. Alltid god och glad och alltid snäll! Hon har även en underbar röst som berör många, den är inte som alla andras, den är orginell! Tjejen har något speciellt i sig och jag hatar all media som på många olika sätt försöker att förstöra för Miley Cyrus!


Miley Cyrus - The Climb

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: haha, va komiskt! haha, äh det behöver inte se bra ut. Ja jag ska iväg till ungern, av alla ställen om två veckor. :)

2009-06-18 @ 23:06:38
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta gärna en minut till att titta in på våran blogg och se vad vi kan erbjuda! Vi designar även efter dina önskemål!

2009-06-18 @ 23:11:13
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0