Womanizer

Jag är varken grovt efter eller långsam! Nyheten har redan spritt sig och nu måste jag också ha chansen att sprida den ännu längre bort! (Nyheten) är att min idol, min jävla idol, Brittan, kommer tooo shweeeden! Jag är mer än överlycklig. Den dagen jag fick reda på denna underbara nyheten svimmade jag allvarligt talat. Okej, jag kanske inte svimmade men någonting hände med mig.

Igår på svenska lektionen talade vi om situationer där det är svårt att skilja mellan verklighet och dröm. Denna situation var verkligen en sådan. Jag kollade upp med ticnet och Ericsson Globe om Brittan skulle komma och helt precis skulle hon det. Jag till och med ringde in för att vara på den mest säkra sidan! Underbart, underbart och ännu en gång underbart!

Detta kallar jag verkligen lycka! Biljetterna släpps redan nu på måndag och vem ska inte "gå till tandläkaren" för att köa och få biljetter?! Jag ska nog definitivt gå! Vill någon följa får denne person höra av sig till mig! Jag har kollar upp hur mycket biljetterna kostar och de hamnar mellan 695 - 4500kr. Dyrt för att vara en konsert, men då får vi tänka att detta inte är en "vanlig" konsert. Scenen är i mitten och jag ska införskaffa så kallade "in the zone" biljetter som ligger på 1450kr ungefär. Det är helt klart värt det!

Juste jag
glömde att nämna datumet! Den 13 juli folks! Då jävlar, då ser ni mig och Brittan på Ericsson Globe a.k.a Globen! Haha

Njut av texten! Jag lyssnar förresten på hennes låtar! Man måste ju såklart kunna alla texter till konserten. Dags att börja!


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: Jag köpte den i vintras, så tyvärr tror jag inte det. Men du kanske har tur.. :) // Andreas stil

2009-05-06 @ 20:33:29
Postat av: Aseel

OM DU VILL ! 1500 kr..ät köp skivan bara

2009-05-06 @ 23:24:11
Postat av: Foki

svar: Tack så mycket! :) Hihi ja man kanske blir en mästare tillslut. ^^

2009-05-06 @ 23:38:19
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0