BEst friends

Äntligen mätt och belåten och ... hemma!

Det här har verkligen varit en låååång men grym dag! Skolan började vid 08:30 och vi hade en hel del lektioner innan lunch. Som tur har spanskan inte dragit igång än så där fick vi håltimme. Vi bestämde oss för att äta lunch och sedan dra ut på en fika. Först kom vi in på Waynes, men där satt det för många EG-människor så vi strosade vidare mot Muffin Bakery. Där satte vi oss och snackade en massa.

Därefter var det dags för svenska lektion och idag visste vi alla vad som väntade. Vi skulle nämligen få tillbaka våra uppsatser som vi hade skrivit i våras. Det var sjukt nervöst kan jag säga, iallafall för min del! Jag kan nu säga att det gick väldigt bra! Bättre än vad jag hade trott. Fick MVG- på uppsatsen =D

Efter skolan promenderade vi mot Stureplan. Vi satte oss på Kofi (?) house och fikade ännu en gång. Det hade vi faktiskt gjort oss förtjänta! Det var mysigt och vi gick nog upp en del i vikt också. Jag gick upp typ 5 kg av min kladdkaka, shiit, jag måste verkligen börja träna och banta! Banta banta banta!!!

Juste, sen
köpte jag en pizza som jag och min brossa dela på, så nu måste jag banta ännu mera! Haha, och juste, snart kommer också Roxana över och vi ska köpa en hel del onyttigheter som vi ska smaska på ikväll hemma hos David. Ännu mer banta! Nej, haha, nu ska jag inte tjata ut er mer med att jag måste banta, men det måste jag verkligen!

Idag ska
alltså älskade trion vara! En hel kväll för oss själva! Thank god it's friday!! :D Nu måste jag gå, för om ca en minut kommer Roxana hit, ha det bäst ikväll! Vi hörs senare!

Gammal bild på alla oss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0