blue like the sky

Tja allihoppa!

Äntligen är jag klar med allt inför bröllopet. Vi ska ju på bröllopfesten och inte på själva vigseln som sker i kyrkan, annars skulle jag redan varit där nu, haha! Nu fick jag iallafall lite mer tid på mig att fixa mig, men jag är klar!

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att plugga lite matte och resten av tiden har jag faktiskt ägnat åt at ... kolla på bloggar, på tv, ätit, gjort massa onödiga saker och porrsurfat, haha nej jag skoja! Nu till roligare grejer, ikväll blir det ju lite röj men imorgon så har jag ingenting att göra! Roligt! Haha, den som vill göra något får ringa mig imorgon!

Outfiten för ikväll blir denna :

Förlåt för den usla kvaliten, jag har fortfarande inte fixat min nyare digitalkamera, så bilder tas med den äldre digitala kameran.


Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Helluuu :)



är du intresserad av att dansa? eller kanske bara vill pröva på en gång för att se om du är intresserad? kolla in bloggen för mer info..



lär dig dans av en av Sveriges största dansartister



annars kan vi alltid följa varandras bloggar på bloglovin

2009-09-05 @ 22:13:58
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: mikaela

najs blogg du har ! kolla in mina teckningar och målningar som jag gjort på bloggen, lämna gärna en kommentar :D

2009-09-06 @ 23:02:56
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0