my tattoo stands for my lovely family and friends

Hej bloggen!!

Idag ska ni få reda på en hemlis ... men först ska jag berätta om min underbara dag!

Jag började 08:30, det är inte så kul att börja dagen så tidigt, men det som gör mig glad alla onsdagar är att jag slutar 12:20, tack!!! Dagen började med engelska och slutade med dubbeltimme i matte. Matten har lossnat lite för mig, första lektionerna förstod jag ingenting, men nu tror jag faktiskt att jag börjar förstå mig på matte D!

Jag träffade
Roxana och hennes kompis Gabriella efter lunch. De stackarna fick vänta på mig, men som man säger, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, och jag är väldigt goood kan jag säga er!

Vi drog till ett Café vid Gamla Brogatan, ganska mysigt café :) Fikade där och snackade allmänt om allting. Gabriella, Roxanas vännina, var väldigt trevlig och  vi kom ganska bra överens, dags att dumpa Roxana nu va?

Efter att
vi vart och fikat så skulle vi iväg till det hemliga stället jag och Roxana. Vi skulle nämligen till Årsta, men vi hade fortfarande tid på oss, så vi bestämde oss för att gå av vid Stockholms Södra och därifrån promenera till Årstaberg. Vi klev av vid Stockholms Södra och började promenera. Det var jävligt mysigt och jävligt blåsigt. Jag och Roxana fick verkligen nostalgikänslor, förr i tiden tog vi alltid långa promenader och bara pratade om allt och alla. Det var jättemysigt!

När vi
kom fram till Årstaberg så kliver vi in i ... en tattostudio. Jag och Roxana hade bokat tid förra veckan och lämnat våra skisser. Idag var det dags att lägga sig under tatueringsnålen och låta de märka oss för livet. Mitt motiv vad en stjärna och Roxanas motiv var texten Love skriven i en enkel skrivstil. Båda tattosarna blev übersnygga! Härnedan kommer en bild på båda.  Vi blev iallafall jättenöjda båda två, sen om det kommer folk som säger att Love är fjortisaktigt eller att en stjärna kanske inte betyder något så måste jag faktiskt få uttrycka mig och säga att Love = kärlek, jag kan inte finna något fjortisaktigt i ordet kärlek. Stjärnan som jag tatuerade in har en ganska vacker betydelse. Den står för min underbara familj och mina så underbara vänner, and that's it! Vill ni klaga eller framföra era åsikter framför de, but I don't give a shit!

Toodles mina vänner!

Min och Roxanas tatueringar - älskar dig Roxana!


Kommentarer
Postat av: Roxana

gud va fint skrivet.

me like our tattoos <3

2009-09-09 @ 21:07:10
URL: http://roxaanaa.blogg.se/
Postat av: Rebecka

OMG SÅ JÄVLA FJORTIS !

2009-09-10 @ 20:07:24
URL: http://rabecka.blogg.se/
Postat av: Rebecka

hahahahahaha love you toooo:D

2009-09-11 @ 08:20:58
URL: http://rabecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0