Projektarbete V.38

Tis 14/9 - 09

Idag hade vi ett handledarmöte och Janne gick igenom våra loggböcker. Jag fick ingen kommentar så jag hoppas att är på rätt spår och klarar att skriva klart mitt projektarbete på den tid jag har kvar än så länge.

Föreläsningen med Kristina Alexandersson idag blev flyttad till nästa vecka (V.39).

Jag har läst ganska mycket idag i mina samtliga böcker för att börja skriva redan imorgon eller på torsdag på projektet. Jag har läst om kvarkar, antikvarkar, positroner, neutrinor, antineutrinor, fotom och om partiklarnas riktning. Jag har alltså läst om smällen och hur allt bildades. Väldigt intressant!

Nu är det bara så att jag måste sitta för att få ner mycket fakta men också många undersökningar på projektarbetet.

Förresten kollade jag på den där vetenskapsfilmen om Big Bang igen. Den gick på kunskapskanalen!

/ Daoud

Tors 16/9 - 09

Idag började jag med att läsa lite innan jag satte mig vid datorn för att skriva på projektarbetet. Jag har knappt skrivit två sidor och jag börjar få smått panik. Jag måste verkligen bli mer effektiv och försöka skriva mer på projektarbetet.

Jag har bland annat skrivit om ursmällen och om inflation. Mer han jag inte skriva om idag. Det får bli en annan dag.

/ Daoud


Kommentarer
Postat av: Rebecka

SERIÖST!!! jag slutar läsa din blogg nu.. du skriver ju bara om ditt projekt arbete :'(

2009-10-11 @ 15:15:23
URL: http://rabecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0