good Mornin'

Godmorgon allihoppa!

Jag har precis käkat min frukost som bestod av stekta ägg. Det var jävligt gott och det var faktiskt ett tag sedan jag åt ägg överhuvudtaget. Just nu sitter jag och dricker mitt andra te för dagen. Jag är en te-människa! Jag hatar kaffe men älskar te! Te utan socker är nog det godaste!

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Iallafall inte just nu och sex timmar framåt. Sedan ikväll ska jag på bröllop, kul! Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, men något blir det iallafall. Ska jag köra på min stil eller ska jag skita i det? No offence, men Assyrer brukar verkligen öppna sin käft när de ser något som inte passar de, tyvärr!

Vad tycker ni?

Jag tror nog att jag ska plugga lite nu, jag vet, tråkigt, men jag måste verkligen lägga mig in i matten som vi har nu. Jag vill inte komma till provet och inte förstå ett skit, iofs så har vi inte provet föränn vecka 42, vilket är om ca 5 veckor! Sedan har jag även ett projektarbete att jag på! Två menar jag! Ett för skolan och det andra är mitt privata projekt. Vad som jag håller på med hemma kommer jag tyvärr inte att avslöja nu, det får vara hemligt tills jag vill komma ut med vad jag håller på med.

Nu ska jag dra för att jobba lite! Ha det bäst;)

I am who I am and no one can change that!


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra lördag (:

2009-09-05 @ 15:37:22
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0